fbpx

Proč (ne)být billboardem?

Vzhled bývá jedním z majoritních faktorů, jež ovlivňují první dojem. Oblečení v tomto ohledu hraje jasnou hlavní roli. Záleží spíš na značce nebo kvalitě? Celé to není tak jednoduché. Proč se jedni vystavují s drahými značkami, zatímco druzí nedají dopustit na jednoduchost?

Myslím, že ze svého okolí najde zástupce pro obě skupiny. Jistě znáte člověka, který se přímo prezentuje značkovým drahým oblečením a dává to všem jasně najevo. Zkrátka jeho šatník tvoří hlavně kousky s jasně viditelnými logy různých výrobců – o to přece jde. 

Na druhou stranu, jistě jste potkali i lidi, kteří raději sáhnou po jednoduchých vzorech. Záleží jim hlavně na pohodlí. To ovšem neznamená, že musí nakupovat levné nekvalitní oblečení. Často je to dokonce naopak, opravdu…



Na značce oblečení záleží!

Tuto větu byste pravděpodobně čekali od členů první skupiny. Platí ovšem na obě dvě. Značka opravdu může být hlavním rozhodujícím faktorem. Záleží pak jen na přístupu, který při nákupu zvolíte. Má značka primárně prezentovat, kolik jste do oblečení investovali nebo má být zajištěním kvality produktu?

Oblečení s velmi viditelným logem výrobce nemusí být vždy nejkvalitnější, byť kvůli grafické stránce nabude výrazně na ceně. Na druhou stranu existují firmy, které svá loga na módní kousky neumisťují a pokud ano, dělají je co nejvíce minimalistická. Podobné firmy pak slouží jako jakási záruka kvality pro klienty a mohou také přijít na nemalé peníze. Nesrovnávám nyní tedy drahé a levné, spíš výrazně vzorované a jednoduché.

Co o nás oblečení říká?

Oblečení o nás vypovídá mnohé – znázorňuje naši finanční situaci, návyky a ukazuje styl, se kterým sympatizujeme. V každém případě jde o velmi důležité faktory. Otázka v tomto ohledu zůstává stále stejná. Nosit vzor s velkým logem a poutat pozornost nebo raději volit cestu jednoduchosti?



Viditelná značka = úspěch?

S touto rovnicí se potýká jistě mnoho z vás. Opravdu zapůsobí jednoduché bílé tričko více než to s logem luxusní značky na prsou? Za sebe mohu říct, že záleží dost na tom, na koho chcete vlastně působit. Existuje totiž zajímavá studie, která ukazuje přirozenou potřebu ukázat druhým svou výjimečnost. Schválně, kde se najdete.

  1. Jako první jsou v žebříčku umístěni ti, kteří dělají na ostatní dojem především svým šatníkem
  2. Následuje skupina druhá, která za sebe nechává mluvit stroje. Respektive auta, lodě a podobné často drahé vychytávky.
  3. Třetí skupina pak dělá dojem tím, kde žijí a koho mají za sousedy. Představit si lze drahé čtvrti, velké domy a tak dále.
  4. Nakonec jsou tu lidi, kteří se prezentují primárně tím, co dělají. Nemají potřebu působit na lidi předchozími formami. Vlastní své společnosti, neziskovky a podobně. Dokonce u této skupiny zmíním poznámku, že jejími členy bývají velice bohatí i nejbohatší lidi světa.

U tohoto seřazení mě opravdu zaujalo především postavení značkového oblečení. Co zaujalo vás?



Dobré nebo špatné neexistuje, záleží na vás.

Pro kterou variantu se rozhodnete, asi neovlivním. Za sebe nedám dopustit na naprostou jednoduchost a pohodlí – bílé triko nebo košile doplněné o černé doplňky. Rád za sebe nechávám mluvit své chování a tvořit dojem bohatství značkovými produkty nemám potřebu. Můžete to mít jinak, ostatně proto je oblečení tak zajímavé téma. 

Každý by si měl najít svůj styl, ve kterém se cítí nejpohodlněji. Ať je jakýkoliv…

 

Popište mi svůj styl oblékání do komentáře. Velice mě zajímá, jak a do čeho se nejraději oblékáte.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru




Partneři

Máte zájem o propagaci vašeho odkazu v této sekci? Kontaktujte nás na inzerce@esmond.cz

Další zajímavé články