4 důvody, proč si při budování brandu najmout profesionály (a nešetřit)
Velká část firem při svém startu najímá studenty či začátečníky s cílem ušetřit na budování brandu. Takové přemýšlení však časem vede hned
Velká část firem při svém startu najímá studenty či začátečníky s cílem ušetřit na budování brandu. Takové přemýšlení však časem vede hned
Nejen v začátcích musí podnikatel řešit otázku, zda se mu vyplatí realizovat spíše menší nebo velmi odvážné plány. Skromnost v tomto ohledu
Tím, jak člověk zvládá různé situace nebo na ně emočně reaguje jsme schopni vnímat jeho úroveň. Zatímco na dokonalé cestě k úspěchu
Prodej je základem každého byznysu. Neprodáváte? Nejede vám byznys. A to je problém. Dneska se podíváme na účinné i neefektivní metody, jak nabídnout zákazníkům svůj
V minulém článku jsem se krátce zmínila o SEO. A myslím, že není vůbec zlé udělat si takovou malou rekapitulaci toho, co je opravdu zásadní
Dneska se do světa byznysu podíváme z úplně jiné strany. Budeme se totiž věnovat síle online marketingu. Každá firma, společnost i organizace marketing využívá. Bez
Projevujeme se každou vteřinu svého života. A je jedno, jestli sedíte s rodinou u nedělního oběda nebo na schůzce s obchodními partnery.
Plánujete začít nový projekt a tápete, koho oslovit? Cílová skupina hraje nejen v marketingu velice důležitou roli. Výběr by v tomto ohledu
Současnost jasně ukazuje, které firmy fungují, a které ne. Ty, které mají jasný záměr a tvrdě budovaly základy, nyní nemají takové starosti jako firmy,
Nezáleží na tom, zda jste právě dokončili školu nebo máte už hromadu zkušeností jakožto dlouholetý pracovník. Pokud vyhlížíte s ambicemi novou pracovní