fbpx

Online marketing nakopne každý byznys – 7 věcí, které můžete změnit ještě dnes

Dneska se do světa byznysu podíváme z úplně jiné strany. Budeme se totiž věnovat síle online marketingu. Každá firma, společnost i organizace marketing využívá. Bez něj by neexistovali. Co můžete pro svůj online marketing udělat ještě dnes?

1) Najměte si zkušeného copywritera

Jasně, nějaký text dokáže sesmolit kdekdo. Kuchařka ve školní jídelně vašich dětí, babička, která zná perfektně češtinu, i neteř, která vyhrává soutěže se svými slohovými pracemi. Ale copywriting není sloh a kvalitní copywriter stojí peníze. Na portály, kde se copywriteři prodávají za 70 korun za normostranu raději zapomeňte.

Cílem je zaujmout a prodat

Kvalitní copywriter musí umět zaujmout, psát vaším jménem tak, aby věřili, že jste to skutečně vy. Musí udržet myšnleku brandu, držet stejný styl vyjadřování a mnoho dalšího. To zvládne jen opravdový profík.



2) Najměte si korektora

Ne každý copywriter je zároveň korektor. I špičkový copywriter může opomenout čárku, v zápalu psaní zvolit lehce neznělý slovosled, který citlivému uchu zkrátka neunikne, a podobné nesrovnalosti. Učesaný špičkový text je základ pro úspěšný obchod a kontakt se zákazníkem.

3) Pravidelně spravujte firemní blog

Blog vyjadřuje, kým jste, co umíte, jak se k byznysu stavíte, jak pomůžete klientovi a jaké produkty prodáváte. Běžné i PR články zákazníkům dávají povědomí o vaší existenci a profesionalitě. Tak se toho nebojte a alespoň jednou týdně nějaký článek napište. 

4) Sdílejte na sociálních sítích

Vyberte si sociální síť, kde se vyskytuje vaše cílová skupina a tam buďte. Zjistěte, jak daná síť funguje, jaké jsou zvyklosti a pravidla a pusťte se do toho. Jestli si nejste jistí, opět vám s příspěvky pomůže copywriter. Postavte svůj byznys lidem na oči!

5) Posílejte smysluplné emaily

Dnešní svět je přeemailovaný. Emailové schránky praskají ve švech a jen málokdo se stará o to, aby měl prázdný inbox. Newslettery se proto zdají jako zcela kontraproduktivní činnost. Ale není tomu tak. Na základě vašeho předchozího obsahu je pravděpodobné, že řada potenciálních zákazníků usoudí, že váš obsah je přínosný. A bude chtít vědět víc. Přihlásí se k odběru novinek. Dejte si tedy záležet, aby novinky opravdu stály za to! Žádné spamy, prosím.



6) Zrevidujte webdesign

Z kterého je roku?

Buďme k sobě upřímní. Webdesign se od roku 2005 značně změnil. Jestli jste od té doby nic se svým webem nedělali, máte nejvyšší čas. Zastaralé weby jsou pro zákazníky děsivé. Naopak, často z nich prchají.

Je responzivní?

Responzivita je v dnešní době zásadní. Každý druhý po webu brouzdá na mobilním zařízení. Takový člověk očekává design webu šitý na míru jeho zařízení, rychlost a logickou použitelnost.

Jsou všechny prvky funkční?

Často se stává, že při změně velikosti rozlišení nebo vlivem úprav některé prvky na webu zůstávají, ale nefungují. Nebo naopak svévolně mění svou pozici a brání výhledu na jiné důležité prvky. To každého návštěvníka zákonitě naštve.



7) Jak je na tom SEO?

O SEO už Honza psal, ale nezapomínejme, že požadavky se s každým rokem mění. Splňuje váš web všechny nároky na kvalitní SEO? Zbavili jste se prvků, které možná fungovaly před několika lety, ale dnes je Google úspěšně vyřazuje z indexu, protože jsou nežádoucí? Pokud si nejste jistí, jak SEO vlastně funguje, najděte si SEO specialistu, který se vyzná a pomůže vám.

Pár tipů na závěr

  • Buďte neustále v obraze a sledujte změny.
  • Jděte s dobou, lpění na zastaralých metodách vám ublíží.
  • Inspirujte se u konkurence. Nebojte, ona to dělá také.

 

A co vy, pánové? Jaký je váš vztah k online marketingu? Je to vaše hobby nebo ho spíše přenecháváte v rukou odborníků?

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru




Partneři

Máte zájem o propagaci vašeho odkazu v této sekci? Kontaktujte nás na inzerce@esmond.cz

Další zajímavé články